tjugoåttondeaugustitvåtusenelva

godmorgon!
har inte riktigt fått grepp om det här att blogga, tycker inte det är
så kul som det var i början! men men.
vaknade vid halv åtta idaaaag, åt lite frukost och efter det har det inte
hänt så mycket! skulle ha tränat idag, men jag har döont i halsen och jag
känner mig inte bra :(  kanske drar mig och tittar på tjejernas match istället.
vädret suger, men vad kan man göra? ae, inte sådär jättemycket!
imorrn börjar skolan igen efter två dagars ledigt, kan väl säga att det är kul att
ha kommit igång nu, skolan känns ju som en vana!
ska väl ta och avsluta det här inlägget innan det blir mer deppigt än vad det är? haha!
PUSSS


gröna lund förra sommaren



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0